COREY TUT

Corey TuT je talentovaný americký hudebník a zpěvák z New Yorku, který se neomezuje na jeden určitý žánr, vyrůstal se zpěvem v chlapeckém sboru a první skladbu napsal již v 8 letech, alba vydává od roku 2008, spolupracoval s mnoha velkými jmény jako Ad Rock nebo Super Budha. Jeho skladby byly použity v několika nezávislých filmech a programech například na ABC, NCS Sports či NFL a jeho hlas můžete slyšet v reklamách například pro Toyotu, dietní Pepsi, Ford a dalších...
Aktuálně: Oficiální soundtrack k filmu "ALL MALE, ALL NUDE 2" vyjde v pátek 20.9. 2019.

Aktuální čas v New Yorku

09.09.18

Překlad: Poker Face

Kategorie: Cover

 




POKER FACE


(Mum mum mum mah)
(Mum mum mum mah)

Chci je držet tak jak to dělaj v Texaským pokeru

Skládat je, nechat si rozdat, zvyšovat sázky;
zlato, zůstaň se mnou

Milostná intuice, radí zahájit hru píky
A až se chytne
vyložím tu co má na srdci

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
Pořádně ho rozpálím, pak to na něj vypálím

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
Pořádně ho rozpálím, pak to na něj vypálím

Nic nevyčte, nic z něj nevyčte
Ne on nic nevyčte z mýho poker face

Nic nevyčte, nic z něj nevyčte
Ne on nic nevyčte z mýho poker face

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Oooh)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Oooh)

Chci si s ním pohrát, budem pěknej pár
Trocha hazardu je zábava, když jsi se mnou
Ruská ruleta není to pravý vořechový bez bouhačky
A zlato, když jde o lásku,
pokud není drsná, nemá to šťávu

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
Pořádně ho rozpálím, pak to na něj vypálím

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
Pořádně ho rozpálím, pak to na něj vypálím

Nedokáže číst, nedokáže číst můj
Ne on nedokáže číst můj poker face

Nedokáže číst, nedokáže číst můj
Ne on nedokáže číst můj poker face

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

Nebudu ti říkat, že tě miluju
Líbat nebo tě objímat
To že klamu pastičkou s mou buchtičkou
Já nelžu, jen ohromuji svým láskolepným arzenálem
Jako číča z kasína
Vezmu si tvůj bank, než tě vyplatím
To ti slibuji, to ti slibuji
Mrkejte na tu kombinaci, já prostě válím, čubky!

BILLIE


Byla spíš jako nádherná královna
z filmové scény
Řekl jsem, že mě to nezajímá,
ale co myslíš tím, že jsem jediný
Kdo bude dokola tancovat na tanečním parketu

Pověděla mi, že její jméno bylo Billie Jean,
když dělala scénu
Každý otočil hlavu
s očima, které sní, že jsou tím jediným
Kdo bude dokola tancovat na tanečním parketu

TARDY FOR THE PARTY

Pospěš si zlato nezapomeň
Setkám se s tebou na tom místě
Čekal jsem na tenhle den
Tento víkend pojďme oslavovat

Podobná modelce

Oděná do diamantů a perel
Vezmi provětrat Meďoura
A jdi na to zvostra, to je můj svět

Zapomenout na práci a stres celýho týdne
Celou noc pařit a nepůjdem spát
Vlastníme klub ó jo vlastníme život
a neodejdu dokud neuvidím denní světlo

Nezmeškej tu párty. Oooo, ooooo
Nezmeškej tu párty. Oooooo, Ooooo
Nezmeškej tu párty. Oooo, oooo
Nezmeškej tu párty Oooo, ooo

BILLIE

Lidi mi vždycky říkali, buď opatrný na to co děláš
A nelam srdce mladých dívek.
A matka mi vždycky říkala, buď opatrný na to koho miluješ
A buď opatrný na to co děláš, jelikož lež se stane pravdou

Billie Jean není moje milenka
Jen to jen dívka, která tvrdí, že jsem jediný.
Ale to škvrně není můj syn

( Oooo, ooooo Nezmeškej tu párty.)


Billie Jean není moje milenka
Jen to jen dívka, která tvrdí, že jsem jediný.
Ale to škvrně není můj syn

( Oooo, ooooo Nezmeškej tu párty.)
(Proč jste mnou tak posedlý, krasotinky!)


0 komentáře:

Okomentovat

Děkujeme Ti za Tvůj komentář, měj príma den.

EUROTOUR 2020

Miniturné, které bude obsahovat i návštěvu v ČR a koncert zde, se uskuteční na jaře nebo na podzim - asi září, 2020. Příští rok by Corey také rád vydal nové album.

SOUNDTRACKY

Daddy (Original Motion Picture Soundtrack)Sparks.